Svensexa och koutsläpp
Vardagsliv

God morgon vänner, 
Det är någonting med måndagar och jag känner en viss hatkärlek. Jag är en person som fungerar bäst med rutiner men jag avskyr att inte ha Daniel hemma. Vi har haft och kommer att ha mycket på varsitt håll och då uppskattas dagar extra mycket som vi alla kan vara tillsammans.
 
Förra helgen var Daniel iväg på svensexa från tidig morgon till sen kväll och jag tog med Theodor (givetvis var Alva-Li också med) på hans första koutsläpp på Bögs gård, mitt med för den delen. Medan vi följde pappa Daniel och deras galna dag via facetime samtal stod vi ute i kylan och väntade på att korna skulle springa ut. Om det inte vore för att Theodor tyckte att det var så roligt som han tyckte skulle jag säga aldrig igen. Det var ett fruktansvärt dåligt upplägg och de ändrade tiden från 14 till 15 när vi var på plats. Jag hade sett någonting helt annat framför mig och det blev en besvikelse från min sida. Jag har hört att Arlas utsläpp skall vara det bästa så om vi går nästa år igen är det på det. 
 
Om det inte vore för att lägenheten såg ut som ett bombnedslag hade jag skrivit att vi inte har några planer för dagen. Dessutom har jag dragit ut på att torka lister, rensa kyl och moppa golv alldeles för länge. Vad gör ni idag?
 
 
 
 


 Jossan

Vad tråkigt att det inte blev som tänkt, men jag kan tänka mig att Arlas är bra! :D



URL: http://xenomorphs.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?