Tuesday
Vardagsliv

Hej vänner och välkommen maj,
Trots att jag älskar april av flera anledningar är jag glad över att vi är en månad närmare sommar, kroatien och semesterveckor. Maj = Vår. Vädret har visat sig från sin bästa sida sedan i helgen och det ser ut att bli fortsatt fint. Förmiddagen gick av rasande fart och jag som förberett hela fyra blogginlägg fick inget publicerat. I morse gick jag och Isabell över till Evangelina och pratade bort några timmar medan vi åt brunch och drack kaffe. Runt tolv betade jag av hushållssysslor och unnade mig en lugn stund på altanen medan mini sov. 
 
Daniel är och spelar fotboll medan jag om en liten stund skall förbereda barnen inför läggning. Vi har trillat dit igen och har i några dagar nattat Theodor i vår säng. Det blir lättast så när en av oss är själv hemma med båda barnen men vi får igen det varje natt när vi vaknar av Theodors nattprat, sparkar i ansiktet och gråt. Lyckligtvis tycker både jag och Daniel att det fortfarande är mysigt att ha barnen nära. Alva-Li lägger sig samtidigt som sin storebror och fortsätter att sova hela nätter, med några få undantag. Denna vecka har hon vaknat ungefär varannan dag vid 04 för mat och sedan somnat om för att väckas av sin bror klockan 06. 
 
#4 mobilbilder. 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?