Event med ACO
Vardagsliv

För några dagar sedan blev jag, tillsammans med Ida, inbjuden till en bloggträff med ACO hud. Det bjöds på en somrig matbuffé, gott vin (jag fick avstå vinet då jag tog bilen) och en fantastisk genomgång av hudkrämer, dess påverkan, eksem, tillverkning, resultat och mycket därtill. Visste ni att en tjock hudkräm inte alls behöver vara den bästa för spruckna och torra fötter? Efter att jag fick barn har jag börjat tänka och prioritera annorlunda när det kommer till både vad vi stoppar i oss och vad vi smörjer in oss med. Jag vill inte smörja in Theodor med någonting som kan komma att förstöra för honom i framtiden. Jag hade inte den blekaste aning om att vissa krämer faktiskt kan bidra till allergier. Efter den givande presentationen fick vi testa ett x antal krämer utan att veta dess märke eller sort och bedömma utifrån oss själva vilken vi tyckte bäst om. Kvällen avslutades i labbet där vi alla fick vara med och göra en egen hudkräm. 
 
 
 
 Mitt namn lyckades dessvärre bli felstavat ,men bloggen blev rätt (det viktigaste eller hur).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?