Dammråttor i alla vrår
Vardagsliv

Det märks verkligen av att vi inte har varit hemma särskilt mycket då kylen ekar tomt, dammråttor finns i alla vrår och posten växer på hög. Min 'att göra' lista är något för lång men den tar jag tag i nästa vecka när Daniel är på arbetet. Jag avskyr när hemmet är stökigt och det är precis vad vårt är. Vi är oftast bara hemma och vänder vilket resulterat i klädhögar här och var och använda blöjor. Någon som känner igen sig?
 
Igår gjorde vi ett besök i Mall of Scandinavia för att köpa en present till min kära syster som fyllde år och blev sedan bjudna på tacomiddag av mamma och Peter. Det var två veckor sedan vi sågs då vi först var på Åland och dem på Rhodos. Hon frågade om hon inte kunde få ha barnen något i helgen och vi bestämde att de skulle vara där både nu i helgen och nästa. Lördag till söndag alltså. Ikväll nalkas kräftskiva men först skall jag fotografera lite barnsaker att sälja av.
 
En bild från i måndags på Gröna Lund.


 Isabell

Det är ju så ibland, att hemmet blir stökigt en period. Men sen vänder det och blir som vanligt igen! :) Mums med kräftor!



URL: http://hotelisabell.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?