En helg.
Vardagsliv

Hej vänner, 
Hoppas er helg har varit fin och att er vecka börjat bra. Jag tog några bloggfria dagar för att samla krafterna och inte känna någon press över att sitta vid datorn. Vi har haft mycket besök, unnat oss nya kläder och blivit bjudna på middag. I lördags var det andra chansen i Melodifestivalen och det är nu klart vilka som är i final. Vi satt bänkade framför tvn tillsammans med Daniels farbror och hans fru som bjöd på taco, chips och kräftor. Ni läste rätt, jag är löjligt förtjust i skaldjur och när det fanns egenfångade kräftor kunde ingen motså. På fredag är jag bjuden till finalisternas genrep i samarbete med Live Nation och jag är otroligt taggad. Ni vet väl om att ni fortfarande kan köpa biljetter, det gör ni HÄR
 
Theodor som har varit i en väldigt tuff period är nu åter sitt glada jag (peppar, peppar). Vi misstänker att han har varit inne i en utvecklingsfas då pratet släppt ordentligt de senaste dagarna. Han kan nu säga kortare meningar och göra sig väl förstådd. Givetvis är det mycket kinesiska men det hör till. Däremot har hans nattningar blivit fruktansvärt långdragna och ikväll tog det sammanlagt 80 minuter. Alla nedvarvningstips mottages!
 
Bilder från i lördags.
 
 
 
 


 
 



 Helene

Fina bilder! :D



URL: http://minttu.blo.gg/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?