En ny garderob och gnälliga barn
Vardagsliv

Godmorgon kära ni,
Natten har varit tuff och jag har inte sovit mer än i några osammanhängande timmar. Jag har pendlat mellan att ligga inne hos Theodor och stoppat in nappen åt Alva-Li. Jag längtar efter helg och att få ha Daniel hemma mer än jag kan förklara just nu. Varken Theo eller Li är nöjda och för att behålla lugnet och inte bryta ihop totalt har jag tagit tio djupa andetag på terassen medan Måns har fått springa i skogen.

Förra helgen packade vi in familjen i bilen och åkte iväg på en shoppingrunda. Med mig hem fick jag en helt ny garderob (det kändes så då men med närmare eftertanke var det en liten överdrift hehe) för nästan inga pengar alls. Lager157 har verkligen de perfekta basplaggen för både tjej och kille. Jag köpte tre par jeans, två polotröjor och en tjocktröja och Daniel blev ett par jeans och två t-shirtar rikare. Det jag är mest nöjd med är Theodors nya bombarjacka, den snygga t-shirten och de tuffa byxorna. Jag gillar att barnkläderna på Lager157 inte är så "pojkiga" och mer "killiga" om ni förstår.
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?