Dag 11 – Mina syskon
Thailand 2010/2011

Att ha ett eller flera syskon gör stor skillnad i vardagen. Mina syskon betyder allt! Som jag tidigare nämt har har fyra små syskon. Jenny 17 år helsyster, Felicia 6 år halvsyster på mammas sida, Filip 5 år halvbror på pappas sida, Fanny 3 år halvsyster på pappas sida.
Filip och Fanny träffar jag tyvärr inte så mycket men så ofta det går försöker vi ses. Felicia bor med oss varannan vecka och Jenny bor jag med hela tiden. Jenny är inte bara en jätte bra lillasyster utan också en bästa vän! Jag hade nog inte klarat mig helt ensam utan syskon, vi älskar att reta varandra, umgås med varandra och skratta tsm. När jag är själv hemma känns det alldeles tomt men så fort en liten syster kliver innanför dörren blir det full rulle.
Under alla dessa år har jag och Jenny funnits där för varandra, genom tårar och genom skratt. När de andra syskonen kommer till den åldern då de får sitt livs upplevelse eller nedstämning kommer jag självklart att finnas där som den storasyster ni förtjänar:)







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?