Duktiga jag:)
Thailand 2010/2011

Det är verkligen så skönt att träna, eller speciellt efter! Helt fel var det inte heller att träna med Annette och Marcus, eller jag tränade med Annette och Oliver med Marcus:) Hon verkligen puschade mig och gav mig ett träningsprogram som jag ska utföra på löpbandet. Nu känner jag mig motiverad :thumbup: vill egentligen skippa allt onyttigt och alla kolhydrater men pasta är bara för gott..:(
Idag åt vi thailändskt till middag, eller iaf jag och oliver, gott för en gångs skull! Nu förbereder vi för en kortkväll hemma (tror jag)
Tänk att julen redan är över och jag har inte ens hunnit få julkänsla:/ Jag pratade med min syster Jenny idag på telefon och hon är nöjd över sina julklappar:) Undra vad jag får när jag kommer hem, det blir dubbel upp hoppas jag eftersom att jag fyllt år här nere också:D


olivers ena skjorta:)



olivers andra skjorta:)



Det här sysselsatte sig killarna med när jag och oliver var och tränade:)









Andreas har blivit riktigt brun:)


 Mamma Annica

Jätte snygga skjortor. den med rutigt i såg snyggast ut:) Puss på dig lilla gubben och gumman ha ha ;)))))



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?