Gårdags kvällen!
Thailand 2010/2011

Ja vad finns det att säga om gårdagen?! Som vanligt är det alltid roligast på förkröket och så var det även denna gång. Vi startade kvällen med olika drick spel såsom "fuck the dealer" och alla blev lite på lyset. Men höjdpunkten var i tuk tuken påväg in till staden, chauffören spelade musik som aldrig förr och hög var den. Vi fick åka i hua hins disco tuk tuk och uppmärksamhet fick vi.
Inne i staden blev det en halvtimme av hög koncentration då vi var hos skräddaren och avgjorde hur våra kläder skulle se ut, den enda av oss fem som redan hade ett perfekt klädesplagg som var färdigt var oliver. Han beställde en skjorta och den blev grym, så han passade på att beställa en till. I morgon (julafton) ska vi tillbaka för en sista provning.
Till middag åt vi svensk mat på Sverige restaurangen där även några shottar slank ner i killarna. Vi hade planerat att få den grymmaste utgången i Thailand någonsin men det var bara att glömma för väl framme på "nattklubben" (som vi trodde att det var) var det tomt och inne på klubben var det skyltat "Harem". Jag undrar fortfarande vad det var för klubb. Vi åkte därför tillbaka in till staden för att avsluta kvällen på en bar. Vid ett tiden blev jag och oliver trötta så vi köpte en varsin kebab och rullade hem!
Bätter utgång än så blir det inte i hua hin.

Bilder från gårdagens utgång, videoklipp kommer även upp senare;)


Färg har killarna fått:)

Visst ser mitt hår ljust ut?

Mattias känner aromen i ölen (?)

Älskling

Jag sparade mina 60 klunkar som jag skulle dricka i "fuck the dealer";)

Gruppbild:) Jag fick vara fotograf

Såhär såg jag ut i gårkväll:)

i tuk tuken



Hos skräddaren





Däckad?




















 Belma

Du är så himla fin på alla bilder sandra! Och jag är så himla avundsjuk på er! puss :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?