sex in the air
Vardagsliv

God morgon:) Äntligen en morgon som jag vaknar upp och känner mig som en människa igen. I förrgår var det som sagt studentskiva eller snarare studentskivor;) Efter jobbet åkte jag runt och uträttade en del ärenden och runt 8 åkte jag och Katarina hem till Tobbe för förkrök och massa prat! Alltid lika trevligt att umgås med dessa människor:) Jag kommer inte riktigt ihåg när vi åkte från honom till Mp, (Mathilda hade sin studenskiva där) men det var inte så sent. Det var inte så mycket folk där så jag och Mathilda bestämde oss för att rullare vidare till självaste grand garbo;) Dock hade det varit mycket strul under kvällen så det tog ett tag att komma in :S men in kom vi. Efter mer dricka, gråt, tjafs, skratt och dansande var det dags att röra sig hemåt;) Klockan var närmare 4 när jag låg i sängen..gissa om jag var trött igår :O.
Igår började jag jobba klocka 11, tur var väl det men jag var trött som en gnu. Och som om att det inte räckte kom jag ifrån jobbet klockan 22.15 :( Så idag är jag jätte glad att det är fredag och i helgen är jag ledig! :D





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?