Hello miss sunshine!
Vardagsliv

Vilken dag detta kommer att bli, oendligt lång! God morgon/dag föresten:)

Idag började jag jobbet klockan 7 och var tvungen att gå upp vid 5 (lika som igår) på grund av att allt måste inventeras på företaget. Iofs går dagarna relativt fort så det gör inte mig så jätte mycket + att jag behöver extra pengarna om jag ska kunna göra det jag tänk i vinter:) Vet inte riktigt hur det blir med den saken men det sitter alltid i bakhuvudet!
Just, jag fick precis reda på vad jag ska få i lön denna månad och passade då på att lägga upp en liten budget. Duktig va?! :thumbup: Egentligen är jag världens slösigaste person men om jag någon gång ska kunna flytta hemifrån som jag vill snarast måste jag lära mig att spara. Jag trivs jätte bra hemma men vi alla ska ju ändå flytta någon gång! Ja ni fattar.

Nu, åter till arbetet. Talk to you soon!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?