20/12 tisdag
Vardagsliv

Hej bloggen!:)

Jag har haft en enorm otur idag..klockan 01 inatt vaknar jag i panik och kommer på att jag har en körlektion klockan 10.50 idag men klantig som jag är så har jag glömt att avboka den eftersom att vi har utbildning idag igen på jobbet. Så när jag i morse ringer och avbokar påpekar han på trafikskolan att jag kommer att få debitera det:( självklart! Verkligen en bra start på dagen, en körlektion kostar liksom 600 kr..aaarghh!
Nästa överraskning (eller det var egentligen ingen överraskning eftersom att det var halt ute och har snöat inatt) var att tågen var tråkigt mycket försenade :O. Så jag kom en halvtimme försent till utbildningen.
Men nu har jag iaf suttit här och lyssnat i 4 timmar så min röv värker lagom mycket! Snart är det lunch, skriver då.



 Therese

Fyyyy bubblan med så mycket förseningar, herrregud! tur att du kom till jobbet tillslut! puss



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?