Filmmys sådär en lucia kväll
Vardagsliv

Äntligen har jag slutat jobbet, det var f*n på tiden. Shit vilken lång dag det har varit!
Nåväl nu sitter jag på tåget påväg hem iaf, jag stannar en snabbis på konsum för att handla hem lite gott:) det kan behövas. Lite små sjuk känner jag mig också, jag har gjort det sen i söndags morse..skit ont i örat och ont i halsen! Min kropp är inte normal, kanske dags att börja träna?
Jag antar att jag kommer somna med onyttigheterna i famnen så det är lika bra att säga god natt nu:)
God natt och hoppas ni får minst 8 timmars sömn.



 caveman

Don't buy any apartment..

housing market will collapse in late 2012.

after then buy apartment or house!

you need to know what's going on this small global village!

to wise Sandra!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?