Fredag 16/12
Vardagsliv

Godmorgon fredag! äntligen är du här:D

Igår somnade jag hur tidigt som helst och sov hela natten, skönt! Och mätt var jag också. Det är nog inte bra att äta sådär mycket som jag gjorde..bullar, naturgodis, lussebullar, choklad plus middag! Och allt inom loppet tre timmar:S
Men innan jag somnade hann jag göra lite saker också. Jag fikade på tastys med therese, gick på lång promenad med Louise och beställde hem lite julklappar:) det är nog "the thing" att beställa hem årets julklappar från internet! Men jag har nog inte riktigt fastnat för det än men så småningom, hur smidigt som helst egentligen:)
Nu sitter jag på tåget påväg till jobbet och klockan 16 får jag helg! "Isasha don't you know " spelas för fullt i mina hörlurarna. En gammal klassiker:D


Fina Therese igår på Tastys!

Ha en fin dag allihopa!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?