Och så var det snart jul!
Vardagsliv

Ja allt detta prat om julafton (jag är inte mycket bättre själv) har gjort så att jag längtar ihjäl mig! Det är liksom bara 5 dagar kvar men trots att jag inte riktigt har hamnat i någon julstämning än, jag menar vi har inte hunnit julpynta något alls hemma och det började snöa idag så längtar jag. När man var liten längtade man till att få öppna alla klappar som låg under granen men nu längtar jag efter den underbara julmaten (jag skulle kunna dö för julmat!) och efter att få umgås med familj och vänner. Självklart hör klappar till, det är lite av hela grejen. Att kolla på Kalle Anka och sen gemenamt öppna julklappar:)
I går innan visningen var jag och Daniel och julshoppade. Vi handlade massa julklappar men vi är lååångt ifrån klara! Dom sista får vi ta någon gång i veckan.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?