Trött söndag
Vardagsliv

Hej mina vänner!
Igår hade vi det jätte trevligt hos familjen Hedgren! :) Släkt och vänner var där för att fira Louise som fyller 18 på onsdag. Grattis i förskott baby! Vi var där redan vid 4 på eftermiddagen så när klockan blev 12 kände vi att det var dags för hemgång. Det bjöds på mat och dryck och efter några timmar var det fullt tjohej på "dansgolvet".
Idag vaknade jag och Daniel konstigt nog klockan 8 så vi passade på att gå upp då ist för att ligga och dra oss och bli ännu tröttare. Vi städade, åt frukost och klockan halv 11 var vi i full gång med julklappsshopping. Ett par skor rikar blev jag också:) Lycklig tjej! Jag ska verkligen försöka lägga upp bilder på alla mina nya saker jag införskaffat dom senaste veckorna.
Just nu sitter jag och ska precis installera the sims 3 plus husdjur som jag unnade mig idag! Jag kommer att bli en liten spelnörd som aldrig kan slita mig ifrån datorn:) The sims är nog det enda datorspel jag gillar och då menar jag verkligen det. Jag kan sitta i flera timmar och spela. Jag ska printa mitt fina hus sen och mina gubbar när jag kommit igång. Jag kanske gör en gubbe som liknar mig själv och skaffar en liten hund vid namn Måns :D
Klockan 13.45 idag var vi på ännu en lägenhetsvisning här i brunna. Det verkade vara många som var intresserade av den så vi får se om det blir någon budgivning. Nej nu ska jag fortsätta med installationen, hörs om ett litet tag!









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?