kiss and godnight
Vardagsliv

Hallå:) Jag kan inte riktigt förstå att jag nyss har kollat på DH (desperata hemma fruar), äntligen är dom tillbaka! love LOVE:) Jag hade jätte trevligt hemma hos Ante med popcorn, gurka och dipp plus coca cola off course;)
Jag hade velat kolla på BB nu men tyvärr av någon konstig anledning har jag inte tv 11 hemma..suck! Får nöja mig med att kolla på det i morgon hemma hos oliver.
Arbetsdagen i morgon ser ut som så att jag jobbar mellan 11-19 vilket är skönt!
Tanken slog mig nyss att jag inte har valt ut vad jag ska ha för kläder på mig på lördag :O Jag vill ju se bra ut inför x antal människor:) Men det gör jag väl alltid hehe!

Nej hörrni nu får det räcka inför ikväll, ska försöka slumra till nu (vilket inte kommer att bli några problem)
















Puss






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?