take me to the ocean
Vardagsliv

Hej hej! Idag har jag hunnit med en del som att jobba, åka till kista med Therese och Christoffer och att ta hand om mig själv.
Direkt efter jobbet åkte jag och Christoffer till Kista för att möta upp Therese, men gissa om det var svårt att hitta henne. Just när jag skulle ringa henne för att bestämma mötesplats la comviqs nät ner..så där gick vi runt och letade efter varandra i en halvtimme, så typiskt!:) Medan Christoffer klippte sig gick jag och Therese runt för att köpa en present till kära Emelie som fyller år på lördag, och det var inte så svårt. Vi visste vad hon skulle få och det var självklart när vi såg det framför oss:)

Just nu är jag nyduschad;) och som jag brukar säga, lena ben är det bästa som finns *fniss*. Jag ska försöka komma i sängs tidigt ikväll så att jag är pigg inför morgon dagen, jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska göra än  Utgång?






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?