Änglavakt, föralltid ska du ha det bästa! ...

img_2770 (MMS)

Änglavakt, föralltid ska du ha det bästa! Mitt lilla hjärtegull fick för sig att smita från vår tomt på landet och springa ut på bilvägen för att jaga bilar. Det han inte förstår är att bilar är snabba och farliga så rätt som det var blev han träffad, mitt lilla hjärta. Som tur är stannade massa bilar och hjälpte till. Jag är så tacksam och glad över att det gick så bra som det gjorde, han kunde ha blivit överkörd..och den tanken får mig att må illa. På djursjukhuset i bagarmossen röntgade dom honom och kunde fastställa att han inte hade fått annat än blåmärken. Det var den värsta dagen i mitt och jag har aldrig gråtit så mycket, men idag mår han bra och det tackar jag gudarna för!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?