Jobba i 25 grader, underbart!
Vardagsliv

Hallå hallå:) Äntligen fungerar blogg.se, eller hyfsat iaf;) Hur mår ni underbara bloggläsare? Jag mår faktiskt lite sisådär..Har haft ett väldigt jobbigt men lättande samtal idag. Vill inte gå in på detaljer för då kan det bli kämpigt att hålla tillbaka tårarna.
Trots allt känslomässigt jag varit med om idag började morgonen jätte bra:) Tog en promenad till tåget i den härliga morgonsolen, dock höll jag på att missa själva tåget! :O Tyvärr jobbar jag inomhus så jag fick inte så mycket sol på mig under dagen men jag hörde att just idag skulle vara den varmaste dagen på hela veckan och det måste det bara ha varit. Jag kunde knappt koncentrera mig på jobbet för att det var så hett..Och som pricken över i:et fungerade inte luftkonditioneringen som den skulle, blir man trött eller blir man;)
Nu när varken mamma eller Jenny är hemma sitter jag och myser framför tvn, till middag fick det bli knäckebröd med keso, avocado och tomat:) My new love!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?