Dags att sova
Vardagsliv

Nu ligger jag i sängen dötrött efter en super mysig middag framför tv, nudelwok med kyckling blev det och iskall äppeljuice mums! Men innan jag tillåter mig själv att blunda måste jag gå igenom ett körkortstest! Jag har lyckats läsa ut hela boken iaf så nu är det bara att nöta plugg! Jag blir nästan lite nervös nu när jag tänker på hur få dagar det är kvar tills det är dags för mig att göra mitt teoriprov och uppkörningen, men som sagt jag väntar med att säga något tills efter:D
I morgon ska plogen passa Måns (han ringde och ville så gärna:) nya homies!?) och jag ska jobba 8-19..seg dag! Men det är möte på morgonen och sen ska jag hålla mig på kontoret större delen av jobbet så det ska nog gå bra.
God natt sötnosar! ;)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?