Visa din kärlek!
Vardagsliv

Ingen har väl missat att det är alla hjärtans dag idag? I guess not! Egentligen så tycker jag inte att det är något sådär super speciellt med just denna dag för man bör visa sina kärlek varje dag, inte sant? Men trots det så gillar jag alla ♥ dag:)Hur kan man inte när dom flesta butiker är utsmyckade med kärleksfulla hjärtan och man får gulliga sms. Eller det kanske är för att jag är i ett förhållande..? Jag kan tänka mig att dom som inte har någon inte resonerar på samma sätt? En dag som denna blir dom flesta par bli lite extra kära och det är mysigt bara det. Glöm inte att det är iaf totalt FÖRBJUDET att tjaffsa idag!;)

Idag har vi inget jätte romantiskt planerat tyvärr..Vi tar kvällen lite som den kommer för vi har rätt så mycket vi ska hinna göra tills i morgon! Jag är tvungen att gå tidigare från jobbet idag för att hinna övningsköra och sen ska vi åka direkt till Täby för att hämta vår nya soffa:D Efter det blir det nog massa mys!;)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?