En sak i taget.
Vardagsliv

Jag är expert på att klämma in så mycket jag bara kan på en och samma dag. Ofta så mycket att jag sällan får vakna utan att ställa väckarklockan. Jag har alltid varit en rastlös person som lätt blir uttråkad av att bara vara och därav detta beteende. Jag har däremot insett att det inte alls fungerar i vardagen jag nu lever i. Jag blir alldeles för stressad och saker och ting tar lite längre tid med en bebis på armen. På anteckningstavlan vi har i hallen skriver jag upp hur kommande vecka ser ut och det hjälper mig att få en överblick och inte planera in för mycket. En sak per dag, max (okej kanske två haha). Det är så skönt att lägga sig på kvällen och veta att morgondagen kan jag tillbringa i soffan med Theodor utan några som helst måsten. 
Idag är en sån dag. Jag ska ta en lång promenad med Theo och Måns, äta rester och skiva upp vattenmelon framför en film. 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?