I väntan på operation
Theodors förlossning / Efter förlossningen

Vi har fått ett eget rum här på Karolinska och dropp har placerats i min arm. När som helst kan dom komma och hämta mig. Jag har fastat i precis sex timmar och jag kan inte tänka på annat än mat just nu, sushi vore riktigt gott. Trots att jag inte vill något hellre än att dom ska göra någonting åt min smärta kan jag inte undgå att vara nervös. Jag har aldrig tidigare blivit sövd och vet inte hur min kropp kommer reagera när jag vaknar. Tur att Daniel och Theodor är med mig annars hade jag varit skräckslagen vid det här laget. I morse när jag vaknade blev jag yr så fort jag ställde mig och det höll i sig i tre timmar. Att ha haft feber i 15 dagar gör sitt och kroppen säger ifrån. 





 Sussi

Vi tänker på dig och hoppas att du kommer må mycket bättre efter operationen! Stort lycka till och hoppas allt går som det ska (vilket det självklart kommer att göra)! Kärlek till er!

Svar: Tusen tack hjärtat! Puss
Sandra



URL:


 Emilie

Åh, håller tummarna för att operationen går bra och att du får må bra igen!

Svar: Tack snälla du! Operationen gick jätte bra och jag känner mig äntligen som en människa igen :)
Sandra



URL: http://emilies.blo.gg


 Carina & Anders

Sandra...hoppas operationen går bra och att du snart mår bra❤️
Vi tänker på dig❤️
Kram Anders och Carina👫😘

Svar: Tusen tack snälla ni! Operationen gick otroligt bra och jag känner mig som en ny människa. Äntligen kan jag börja njuta på riktigt! Kram på er <3
Sandra



URL:


 Jennifer hägg

Stackare:( tänker på dig hoppas det onda försvinner snart! Sen får vi alla ta å
Ses i sommar med bebisarna :D du har fått en riktig liten sötnos! Puss

Svar: Nu mår jag tipp topp! Ja det måste vi verkligen göra :) Perfekt när vi bor så nära. Puss
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?