Onepiece
Theodor 3mån-7mån

Här hemma är det sjukstuga. Lilleman har gått och blivit hes (jag känner inte igen hans röst), kinkig och näsan rinner värre än ett vattenfall. I morse var det knappt märkbart men lagom till att Emelie kom och hälsade på vid lunch blossade allt upp. Stackars hjärtat mitt. Han drar sig i munnen (misstänker fortfarande tänder) och sover om vartannat. 

Hela dagen har theodor myst i denna fina onepiece. Bilderna tagna i morse när vi var pigga.









 Moster J

Alltså jag döööör! ❤️❤️❤️

Svar: Hihi vi saknar dig! (Trots att du var här i måndags)!! ❤️❤️
Sandra



URL:


 Anonym

Vart är onepicen ifrån?

Svar: Den köpte jag på underbara barnmässan för runt hundralappen men jag har dessvärre helt glömt bort vart den kommer ifrån :/ det står inget butiksmärke på lappen men jag kan försöka ta reda på det! Kram
Sandra



URL:


 Emilie

HAN ÄR SÅ JÄKLA SÖT!!!!! Sorry for caps, men det behövdes :D



URL: http://emilies.blo.gg





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?