Någonting hindrar mig.
Vardagsliv

Jag vill börja med att skriva att jag inte har glömt bort bloggen. Jag har inte heller slutat blogga MEN jag har tappat motivationen. Jag går dagligen in här och läser era kommentarer och alltför ofta påbörjar jag ett inlägg som jag sedan raderar eller sparar i utkast. Jag vet inte vad jag ska skriva längre. Vill ni verkligen läsa om vår vardag? Kom gärna med tips om vad just DU vill läsa. 
Dom senaste dagarna har varit tuffa på ett personligt plan vilket också påverkar min motivation. Jag kanske ska satsa på att ta min blogg vidare och byta bloggportal? 
Theodor utvecklas i raketfart och går numera omkring med både bord/stolar/gåvagn som stöd samtidigt som han ropar mamamama. Mitt hjärta smälter. En till tand har han också fått och ännu en är på gång. Snart ser han inte längre ut som en vampyr haha. 
 


 Anonym

Vore kul att läsa om dig och Daniel i ett inlägg :) hur är ni som par?

Svar: Det kommer upp en inlägg om oss inom kort :)
Sandra



URL:


 Anonym

//Mikaela



URL:


 Tanja

Jag tycker det är kul att följa din lille kille då han och min son verkar vara ungefär lika gamla och lika snabba i utvecklingen=)

Svar: Då ska jag fortsätta skriva om Theodors utveckling om inte mer :) Kram
Sandra



URL: http://tanjaselma.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?