En brutal vändning
Vardagsliv

I fredags hängde jag och Theodor hemma hos moster Jenny, Jonathan och kusin Maximilian medan pappa Daniel stod ute hela natten och köa för att få en nyproduktionslägenhet. Redan klockan 09 åkte han från jobbet och stod tvåa i kön i 24h. Iskall, trött men lycklig kom han hem. Daniel lyckades knipa den enda 4:a med 56 kvm terass, eftermiddagssol och med egen hissvåning. Våra husplaner fick en brutal vändning när denna nysatsning på Brunna park kom upp. Vi ska köpa hus men inte än. Spontant är bara förnamnet men vad gör det om 100 år. 
 
Kusinvitamin.
 
 


 erikasblogg.se

Vad roligt! Grattis! Men jag fattar inte- stå och köa? Fick han göra det? Har aldrig hört talas om att stå och kö efter ett boende, hihi. Kul iaf att ni fick den! Jag hittade hit idag och måste säga att jag fastnade. Nu ska jag läsa lite mer. Ha en fin kväll! Kram!



URL: http://erikasblogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?