En torsdag med vänner
Vardagsliv

God dag kära ni
Dagarna flyter ihop och när Daniel nämnde fredag och helg kändes det väldigt långt bort men det är visst redan i morgon! Det skall bli så himla skönt att få ännu en vecka tillsammans hela familjen och att få sovmorgon varannan dag. Sovmorgon och sovmorgon.. Jag och Daniel ser lite olika på det där men jag slipper kliva upp klockan 05.
 
Idag kom Jennifer och hennes två fina tjejer hem till oss och det har varit full fart redan från 09 till nu. Jag är så otroligt tacksam över alla fantastiska mammor (och pappor för den delen) och barn som finns i våra liv och förgyller min föräldraledighet. Thindra och Theodor har i stort sett flyttat ut Theodors rum till vardagsummet och jag och Jennifer har råddat i köket, busat med dem allra minsta och pratat bort timmarna. Vad har ni gjort idag?
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?