Förskolestart
Theodor 2år-

Idag kom vardagen ikapp oss då Daniels alarmklocka ringde för arbete och min för förskola. Efter 7 veckor med båda barnen hemma är Theodor tillbaka på förskolan och det väntas några månader där nästan all fokus kommer att ligga på Alva-Li om dagarna. Det är trist att sommaren är över men vi har skapat många fina minnen som jag kommer att uppskatta länge framöver. Att lämna Theodor idag gick bra, han var lite ledsen till en början men matlastbilen kom precis när vi sa hej då och han blev distraherad. Under dagen hade det också gått bra bortsett från några enstaka gånger då han kom på att mamma inte var där. Min gudson Mason har börjat på avdelningen bredvid Theodors och när jag kom för att hämta lekte de så fint. 
 
Natten till idag var hemsk och jag kan inte urskilja om jag har sovit någonting alls eller om jag drömde. Theodor vaknade säkert tjugo gånger och sov oroligt. Mycket möjligt att det var nerverna inför dagens förskolestart. Tanken var att jag skulle hem och sova efter lämning men Lisette bjöd på frukost och vi blev kvar där hela dagen. Vi hade en fantastiskt mysig dag och tjejerna lekte nyfiket bredvid varandra. 
 
Min stora förskolekille. 
 
 


 Anna

Vilken sötnos han är! :) Hoppas ni får mer sömn inatt!



URL: http://dcentury.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?