Inskolning på nytt
Theodor 2år-, Vardagsliv

Om ynka elva dagar drar förskolan igång och Theodor har de senaste dagarna börjat prata om sina fina vänner och talar om att "mamma hämta mig på dagis". Precis som om att han känner på sig att sommarlovet lider mot sitt slut i samband med att Daniel har börjat arbeta igen. Tack och lov har vi en vecka semester kvar att se fram emot och jag skall försöka få egentid med min prins innan lämning och hämtning på förskolan blir vardag. Vi har också bestämt att en dag skall vara inrikting på Theodor och göra någonting som han verkligen kommer att uppskatta, utöver det vanliga. Jag vill åka till ett badhus, åka till skansen/eskilstuna eller låta honom åka i en traktor. Kom gärna med förslag och tips på vad era tvååringar tycker om att göra? 
Jag oroar mig lite inför förskolestarten då inskolningen var väldigt tuff för oss och efter en låååång ledighet känns det som om att det skall bli som en inskolning på nytt, förstår ni vad jag menar?
 
Idag väntas en heldag med bus och lek för Theodor och Filippa. Jag och Ida har äntligen lyckats bestämma en träff då vi båda är hemma, ingen jobbar och bilen är tillgänglig. Ett kärt återseende!
 
 


 Sara

Hej! Mina barn gick tillbaka till förskolan idag, vi hade också en superjobbig inskolning förra hösten men idag gick det superbra att lämna :) blir säkert jättebra för er med! De har vart hemma nästan 9 veckor i sommar.



URL:


 Lisa

Åh, vilka fina bilder!! :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?