Lärt mig en läxa
Theodor 2år-, Vardagsliv

Idag låg vi i sängen och drog oss länge innan vi gjorde i ordning frukost och for till förskolan. Theodor var ängslig till en början och ledsen när jag skulle gå, han har trots allt bara varit på förskolan i två dagar efter semestern innan han blev sjuk. Lyckligtvis vet jag precis vad som får honom på andra tankar och ingenting fungerar lika bra som när bilen tutar, blinkar och låter. Theodor samlade sina vänner och ställde sig vid grinden för att se och höra bilen innan jag åkte vidare hem till Evangelina för att ta igen de senaste veckorna som vi inte har umgåtts över en kopp kaffe. 
 
Mamma bjöd på sushilunch och efteråt uträttade jag några ärenden. Jag måste erkänna att jag har gått och blivit en pokémon nörd och samlade på mig några under dagen. Är det några av er som spelar pokémon? Jag har även lärt mig en läxa idag. Se till att inte sätta sig vid middagsbordet med vrålhungriga och övertrötta barn! Hädanefter skall vi se till så att barnen är mätta och belåtna, eventuellt sover innan vi försöker oss på att få en lung stund. Ikväll var det kaos! 
 
Varje kväll innan läggning brukar barnen bada och busa av sig det sista. 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?