Att unna sig
Vardagsliv

Godmorgon vänner, 
Theodor är lämnad på förskolan och jag äter en efterlängtat frukost framför ett inspelat avsnitt av Vanderpump rules medan Li sover i nestet. Likt varje dag skall vi snart bege oss ut på en frisk långpromenad. Redan efter en vecka med ny, förbättrad kost och mer motion märker jag av hur mycket piggare jag är och hur mycket mer energi jag har. Motivationen är på topp och än har jag inte råkat ut för något bakslag. 
 
På alla hjärtans dag vaknade jag upp till ett paket innehållande en handväska och tre par trosor från Twilfit. Så fina! Jag blir lika överraskad varje gång Daniel lägger manken till och köper sådant jag länge tänkt köpa eller sådant jag är för snål för att unna mig själv. I detta fall var det underkläder. Ikväll tänkte jag unna mig ännu lite mer och beställa kläder i våriga pasteller.  
 
 
 
 
 


 Emilie

Helt rätt! Jag lever typ för att unna mig själv saker som jag vill ha :D tycker absolut inte att man ska glömma bort att unna sig själv saker ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?