Decubal - recension
Vardagsliv

För en vecka sedan fick jag hem Decubal clinic cream, Decubal shower & bath oil samt Decubal lips & dry spots balm i samarbete med blogg.se och Decubal. Med tanke på årstiden, min torra hud och spruckna hälar var tidpunkten för samarbetet optimalt. Decubals serie är helt utan parfym, färgämnen och fri från parabener vilket gör att vi med gott samvete kan använda dessa produkter på hela familjen, även på de små. Nu har vi inte börjat smörja in Alva-Li men Theodor som alltid har haft en väldigt mjuk och återfuktad hy har numera torra kinder och underarmar. 
 
Decubal shower & bath oil - En skonsam olja som är otroligt mjukgörande och för oss som duschar och badar ofta hjälper den till att hålla kroppen återfruktad utan att kännas för fet. 
 
Decubal clinic cream - Denna produkt är precis vad jag har letat efter! En kräm som kan användas på både kropp likväl som i ansiktet och dessutom verkar den skyddande, fuktbindande samt mjukgör. Detta är Decubals allra första produkt och har funnits i över 40 år. Med en produkt anpassad för både vuxna och barn får vi tillfälle att göra insmorningen till en mysig kvällsrutin utan krångel.
 
Decubal lips & dry spots balm - Detta är en kräm som används på torra problemområden för att hjälpa huden att återställa sig. Nagelband, torra armbågar samt spruckna läppar? Inte längre! Mitt problemområde är mina spruckna hälar och dem smörjer jag gärna precis innan läggning. Läs mer om alla produkter HÄR.
 
Ni har väl inte missat att tävla om ett lyxigt SPA-kit. Tävla gör ni HÄR.
 
 
 
 
 


 Sarah

Kul me tips :)



URL: http://CheerSarah.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?