Nu är det nära
Vardagsliv

Som ni märker uppdateras bloggen inte riktigt lika flitigt som jag skulle vilja men all min fokus ligger på dopet som är nu på lördag. Idag inhandlades det sista och i morgon förvandlas lägenheten till en bakverkstad. Bakestore.se ligger bakom alla dekorationer och jag längtar efter att få fylla de ljuvliga cupcakesformarna och pryda tårtorna med glittriga vimplar. Givetvis kommer allt att dokumenteras och ni kommer att kunna ta del av sysslingarnas dag. Fina Emma kommer att sjunga i kyrkan och jag får gåshud bara jag tänker på det!

Idag har vi hängt i parken och hemma hos Evangelina tillsammans med syster och kusin Maximilian. Väldigt konstigt väder men ute bör man vara på sommaren! Det märks på mitt humör att jag behöver sömn och vila. Jag är otroligt lättirriterad och A L L T går ut över Daniel. Det är trist att han skall behöva ta smällarna men jag vet att han vet att jag inte gör det med avsikt. 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?