Ännu ett läkarbesök och möhippa
Vardagsliv

I skrivande stund ligger jag med tunga ögonlock i sängen med båda barnen vid min sida. Alva-Li som gjorde morgon redan strax innan 06 har somnat om och Theodor är inte långt ifrån. Om han somnar ska jag också passa på att vila innan dagens läkarbesök. Theodor ska på allergiutredning 11.15 efter upprepade andningsbesvär. 

Min kropp skriker efter sömn och jag känner mig mer död än levande. I lördags överraskade vi den blivande bruden, Susanne, med en möhippa. Vi åt brunch, lekte lekar, gick på twerkkurs (det var otroligt jobbigt men så himla roligt), åt lunch, gjorde oss i ordning medan vi drack drinkar, åt middag och åkte partybuss innan utgång. Dagen blev fantastiskt lyckad trots att regnet öste ner. 

Fler bilder finner ni under hashtagen #mrshock16 på instagram.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?