11 frågor om mig
Vardagsliv

Jag fann denna frågelista på Gabriella Joss blogg och tänkte göra som hon och svara på dessa.

1. Har du ett namn som bara din familj kallar dig? 

Tråkigt nog har jag inte det, däremot kallar några av mina vänner mig för Lunkan. 

2. Har du någon ovanlig/konstig vana?

När jag städar ställer jag alltid allting perfekt, likaså alla leksaker. Jag kan inte bara slänga ned allt i en låda och sen stänga. Jag måste pussla ihop allt pussel, sortera så att samma leksaker ligger bredvid varandra osv. Att vika underkläder kan ses som konstigt?

3. Har du några konstiga fobier?

FÄSTINGAR! Min största fobi men det är inte så konstigt. Jag avskyr när någon "snyter" sig rakt ut utan papper, om ni förstår vad jag menar. 

4. Vilken sång älskar du i hemlighet och sjunger när ingen hör?

Lush Life med Sara Larsson. 

5. Vad stör du dig på hos andra?

Missunsamma männsikor. Finns inget värre. 

6. Har du några nervösa vanor/ vad gör du när du blir nervös? 

Det är inte ofta jag blir nervös men av någon anledning avskyr jag att svara i telefon när något konstigt nummer ringer och ber alltid den jag är med att säga att jag inte är intresserad (förstår inte varför jag inte gör det själv då de i andra änden ändå inte vet vem det är som pratar?).

7. Vilken sida av sängen sover du på?

Jag sover på vänster sida, bredvid spjälsängen och närmast dörren.

8. Vad var ditt fösta gosedjur och vad hette det?

Tyvärr minns jag inte.

9. Har du något som du ofta säger åt andra att göra men aldrig gör själv?

Jag säger jämt åt Daniel att lägga undan nagelknipsaren när han har klippt naglarna som han alltid gör i duschen och Daniel ber alltid mig att lägga undan min rakhyvel. Ingen av oss tycks komma ihåg detta. Dessa två saker vill vi inte ska ligga framme om vi någon gång skulle glömma att ta undan knipsare/rakhyvel innan Theodor badar.

10. Vilket håll står du åt i duschen?

Vi har ett stort badkar i hörnet som vi duschar i och jag står med ansiktet mot badrumsdörren för att kunna se barnen då jag nästan alltid duschar på morgonen när Daniel jobbar.

11. Vilken är din favoritmat som är ”dålig” men du älskar att äta det iaf?

Allt med feta såser. Jag älskar gräddiga pastarätter. 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?