Märka kroppen
Vardagsliv

Igår var den sista sommardagen och idag kliver vi in i årets första höstmånad. Temperaturen är fortfarande behaglig och kvällarna är ännu inte allt för kalla. Det har blivit många promenader de senaste dagarna när barnen somnat med världens bästa granne. Idag var det äntligen dags att märka kroppen med barnens namn, jag har länge velat men inte vetat vart. Jag och Isabell hade tid klockan tio och det var duktiga Richard på Lilla gatans tatuering som tatuerade oss. Jag tatuerade inte bara in barnens namn utan vi gjorde även en vänskapstatuering på fingret. Det blev så himla fint! Fler bilder kommer på våra kronor när jag kan fotografera båda. Har ni några tatueringar? Vad?
 
Ni får ha överseende med att tatueringarna är alldeles nygjorda, röda, bläckrester osv. Bilderna är tagna bara några timmar efter.
 
 
 
 


 Anonym

Tack för att jag fick vara med i bloggen, gris!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?