40 grader
Thailand 2010/2011

Det är julafton om bara 3 dagar och vi ligger på stranden hela dagarna. Jag håller inte koll på dagarna längre och julafton finns inte ens i tankarna. Det känns overkligt att om ca en månad är jag hemma igen, och då i kylan, stressen och i den nya lägenheten:) Det är väl det jag längtar mest till, att få se vår nya lägenhet och få träffa min familj! Att inte få fira julafton hemma i snön med familjen är en konstig känsla..:/
Idag har vi som sagt legat på stranden hela dagen. Jag och oliver åkte och tränade i ca 30 min (?) inte så bra men efter bangkok är jag inte i form!
Jag tror att vi ska äta mexican buffe till middag, är jätte hungrig:) Mår ni bra där hemma i julstressen?

bilder från igår, har inga bra bilder från idag!

















 tessie

Sluuuuuta va så brun kvinna!!! Jag är vit som snö just nu :( det ska bli 20 minus är hemma imorgon.. förstår att du inte är ett dugg avundsjuk !!! haha :D vilket datum är det du kommer hem?



Hälsa pojkarna:D



Saknar dig min bästa, love you!



URL: http://tessiel.webblogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?