Dag 3- mina föräldrar
Thailand 2010/2011

Min mamma heter Therese, snart 38 år och jobbar på kassakontoret på IKEA i barkarby. Min pappa heter Mikael, 39 år och jobbar som elektriker. Min relation till min mamma är en relation som alla barn borde ha till sina föräldrar. Jag kan be henne om hjälp och hon ställer upp, jag kan berätta allt för henne och vi har roligt tillsammans. Hon är en toppen förälder som alltid har kämpat för sina barn. Jag och min "riktiga" lillasyster Jenny bor hos mamma på heltid, så hon är alltså ensamstående till oss. Jag verkligen älskar henne och med det hjärta hon har förtjänar hon det bästa.
Min pappa har jag tyvärr ingen bra relation till alls. Trots att vi bor i Jakobsberg och han i Kallhäll träffas vi ytterst sällan, kanske en gång i månaden om ens det. Förut bodde jag och min lillasyster varannan vecka hos mamma och pappa men med åren har det förändrats. Vi har fått mer stöd från mamma och har därför tytt oss mer till henne. Allt som vi har gått igenom har hon fått reda ut själv med oss, hon är en riktigt stark mamma och utan henne skulle jag inte må så bra som jag mår idag!

Mamma





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?