förbannade rygg h*elvete!
Thailand 2010/2011

Jag har så stört ont i ryggen:( så medan Niklas, Andreas och Mattias är och bowlar ska jag och oliver kolla på film i lägenheten. Jag har inte heller tagit massage som jag borde för att få bort det onda:( får göra det i morgon om det inte är bättre..
Italienskt åt vi till middag, pizza samt mozarella och tomat:) grymt gott!
Idag har vi också hunnit med en köpa lite julklappar till våra kära grannars barn för i morgon är det JULAFTON!
Jag ska snart ringa hem innan jag somnar:D
puss!


 Ida

Men älskling jag tänker på dig också varje dag ska du veta! Och självklart festar jag åt dig, som aldrig förr. Men får inte slita ut mig tills du kommer hem för då blir det party like a fucking rockstar, som aldrig förr!

Ja jag jobbar på MQ nu, höhö ;) sjukt nice och sjukt underbara människor där som jobbar. Stormtrivs.

Älskar dig massor!



URL: http://idalundegard.blogg.se/


 Ida

Men älskling jag tänker på dig också varje dag ska du veta! Och självklart festar jag åt dig, som aldrig förr. Men får inte slita ut mig tills du kommer hem för då blir det party like a fucking rockstar, som aldrig förr!

Ja jag jobbar på MQ nu, höhö ;) sjukt nice och sjukt underbara människor där som jobbar. Stormtrivs.

Älskar dig massor!



URL: http://idalundegard.blogg.se/


 tessie

Ja vad bra :) ja men dåså, ni kommer ha allt som behövs! är det mycket turister i området ni bor? :)



Låter som en typsikt sandra klännig hihi :D ja det måste du göra! Har sett bilder ni lagt upp från shoppingen, jätte fina saker :D ni kommer typ få en chock när ni kommer till sverige.. iskallt och äckelväder.. förfryser i vinterjacka och jeans, inte ok!



Jaaadu det har hänt massor!! Kanske inte borde skriva allt här hehe.. Menfan, det är dags att ta och ringa dig känner jag. Kanske ska passa på när det är julafton imorgon? Har ni på telefonen hela tiden? :)

kärlek till dig <3





URL: http://tessiel.webblogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?