HAHA!
Thailand 2010/2011

Haha helt sjukt. Efter att ha ätit jätte bra mat på den mexicanska restaurangen med buffé åkte vi till staden för att ta en drink (eller fyra i det här fallet). När vi fastnat på en bar ett tag var "inkastar" tjejerna jätte trevliga och vi fick välja låtar medan de raggade kunder. Men ett ut tre gick de båda tjejerna iväg med två gubbar..slutar de jobba då eller fortsätter de men på annat håll?
aa jag tycker iaf att det är äckligt att se hur billiga folk är:O


haha glad, men det här hade jag på mig ikväll!









 Emma Layco

Fyyyy fan vad skönt ni verkar ha det!! Är så avis, så fucking kallt i dettta land haha. Hare bäääst :D /Emma layco



URL:


 sandra

Det är helt underbart! Haha ja fy har sett massa bilder på kalla Sverige. Jag kan inte fatta att det är julafton i morgon och här är vi i värmen:) Ha det bra där hemma så ses vi när jag kommer hem:D



URL: http://ssandralundqvist.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?