Klänning
Thailand 2010/2011

Vi var verkligen jätte hungriga efter att ha sagt adjö till Caroline, Calle, Ebba och Tilde så vi åkte en snabbis in till staden för att äta Thaimiddag på piren. Innan hann vi förbi skönhetssalongen för att ta reda på priser angående läppförstoring. Restylane 15.000 bath motsvarande ca 3600 kr och med filler 10.000 bath motsvarande ca 2400 svenska kronor. Undra om det är någon idé att göra här?
Vi hann också förbi skräddaren för att hämta ut mina två klänningar:D Jätte fina och ena ska jag ha på mig i morgon. På nyårsafton vill man vara extra fin;) eller hur?






Jag tror att jag ska ha på mig den här klänningen i morgon:)



Oliver är så stolt över sin keps han fick idag:D

Nu är vi grymt trötta och ska ge det ett tredje försök att kolla klart på King Kong;)


 anonym

God natt :) Imorgon är det nyårsafton :):)



URL: http://lailaaziz.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?