Lagom lyckad kväll;)
Thailand 2010/2011

Haha herregud vilken kväll. Middag åt vi tillsammans med Max, Anette och Marcus på grace. Vi hade jätte trevligt men maten strulade, jag och oliver fick aldrig in vår förrätt (chicken finger), max och marcus förrätt var inte god (någon slags bläckfisk), Anettes huvudrätt var inge god (också någon slags bläckfisk), min mat kom in långt innan alla andras men som tur är var den god (chicken parmesan sandwich)! Dock skulle man få hemmagjorda pommes frittes till och det fick ingen utav oss. Varken oliver eller Marcus blev mätta på sina hamburgare som de åt..ja och så fortsatte kvällen.
När notan väl kom in var ingenting rätt. Jag orkar inte skriva om allt fel. Men vi fick räkna ut hela summan själva:S så ni kan ju tänka er:O
Som om att det skulle vara nog. Efter middagen hade vi bestämt oss för att gå på den stora tisdags marknaden som vi aldrig varit på men det slutade för AMM när deras tuk tuk förare inte hittade vägen, de gav upp och åkte hem;( Jag och Oliver var tappra nog att leta rätt på den där marknaden och tog oss en sväng, den var större än dem andra men hade samma utbud som vi redan hade misstänkt.
För att på ett trevligt sätt avsluta kvällen har jag och Oliver köpt hem grönsaker och dipp som vi ska äta framför en film:D

Föresten så reagerar inte datorn på minneskortet till kameran så inga bilder kan jag lägga in:( Får lösa det i morgon.

Puss!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?