Ni har väl inte glömt?
Thailand 2010/2011

Ni har väl inte glömt att ni ska lära känna mig på 30 dagar? En så länge har jag bara skrivit dag ett pga vår tripp till bangkok, egentligen borde jag redan ha skrivit dag 1, dag 2, dag 3, dag 4 och idag ska jag skriva dag 5:) Men ni ska få ta del av alla dagar jag missat under dagen:D

Listan igen

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första. 
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 - Det här saknar jag.
Dag 29 - Mina ambitioner.
Dag 30 - ett sista ögonblick

Dag 2 – Min första kärlek

Min första kärlek. Min första riktiga kärlek är i Oliver. Som de flesta andra tjejer har jag varit lite småkär och tyckt om olika killar förut men när jag var 15 år gammal träffades jag och Oliver för första gången och sen dess har vi hållit ihop. Till en början var det bara en sommarflört men efter ca 6 månader blev vi ett par. Jag kommer ihåg första skoldagen när vi åkte bussen tsm, hur nervös jag var för att jag skulle säga något dumt och hur länge jag fixade mig den morgonen för att se bra ut. Det är en obeskrivlig känsla när man är nykär och den känslan kan inte beskrivas med ord. Varenda telefon samtal som inkom hoppades jag var från honom och det kan jag göra ännu idag men efter tre år har man lärt känna varandra innan och utan och ibland beter vi oss som syskon, men innerst inne finns den där nykära känslan kvar. Jag kommer ihåg vår första puss som ett par, den 21 januari 2008. Oliver är min första kärlek och oavsett vad som händer så kommer jag aldrig att sluta älska honom för att han är just det, min första kärlek.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?