Subway!
Thailand 2010/2011

Som sagt har internet inte varit på min sida vilket har lett till att jag inte kunnat lägga upp några bilder från denna händelserika dag..dagens teknik;) Efter stranden följde jag med oliver till rangen (igen!) för att sen åka till en järnväg och ta fina bilder, har sätt att folk som gifter sig tar sina bröllopsfoton där (a) så vi tänkte att det skulle bli bra.
Dessvärre blev vi bortjagade av typ 20 (?) vilda hundar som bråkade..varför hamnar vi alltid bland alla hundar:( så inga fina bilder blev det, bara några medelmåttiga på en annan järnväg (eller samma järnväg men längre bort)
Nu har vi precis kommit hem från staden, blev en snabb titt på nattmarknaden och en tur förbi våra guider för att dubbelkolla att de förstått att de ska hämta upp niklas, mathias och andreas i morgon för i morgon landar de nämligen i bangkok klockan 18.15, tänk er mig och fyra killar?! Så pedant som jag är:D Nåväl till middag blev det subway, var inte allt för hungriga så tänkte att det skulle räcka med en smörgås.
För mig räckte det alldeles utmärkt men oliver blev utan då han valde att ha på sweet onion dressing?!? Vem väljer det..han ångrar iaf att han tog den största mackan med den dressingen på då det bara var att slänga hela. Verkligen jätte äcklig! Sen blir man inte på det bästa humöret efter att ha behövt slänga alltihop.

Nu är vi iaf hemma och planerar morgondagen. Finns inte så mycket att planera, tror det blir till att träna på morgonen och sen pressa i solen:D

Lägger upp några bilder från dagen nu istället;)

Söta katter vid strandrestaurangen:)Lika som bär

Oliver passar på att sola medan kocken lagar maten!



Min grekiska sallad

Olivers kycklingsallad

Dagens golf outfit!









Många bilder på mig *fniss*

En buss åkte förbi:)

Btw vi kör på hårdträning om jag inte redan sagt det, så passa er där hemma:D


 Ida

gah snygg och brun sandra!! <3



URL: http://idalundegard.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?