Underbart:D
Thailand 2010/2011

Hej allihopa!
I fredags morse åkte vi alla till Bangkok och nu är vi hemma i lugnet igen. I torsdags kväll slutade blogg.se att fungera på min dator (?) så typiskt och irriterande och därför har jag inte bloggat något sen dess! Men nu är vi som sagt tillbaka efter en hektisk vistelse i storstaden.
I fredags när vi anlände shoppade vi en hel del på mkb. Alltid lika underbart att få spendera pengar, vet inte än hur mycket jag gjorde av med men ska strax ta reda på det:D Vi blev också lurade av en thailändare att äta på en viss restaurang som var svin dyr och inte så speciell alls:/ men men..
På kvällen var vi alla sugna på att få uppleva "one night in bangkok" och inte minst jag och oliver som inte festat på ca en och en halv månad?!:)
 Kvällen började på olika barer innan det var dags för dom stora klubbarn, kul hade vi:) En rnb klubb hann vi med men också "the club" som de kallar den, jag tror att det var en av dom största klubbarna:) Runt fyra tiden var det dags att åka hem men av någon konstig anledning stannade niklas och mattias kvar och festade i ca 20 min? innan de också kom hem! Dessvärre vet de inte hur de kom hem, om dem gick eller tog taxi:)

I lördags fick vi stå vårt kast från fredagens bravader och alla mådde piss i stort sätt hela dagen..frukosten på hotellet missade vi också, den fick bli på mc'donalds i stället;(
Trots allt åkte vi till weekend market för ännu lite shopping, jag tror inte att det var någon som handlade särskillt mycket och jag spenderade mesta dels av tiden på ett "café" och drack vatten:( Efter några timmar och en lunch senare var vi igång igen och shoppade vidare på mbk och sen besökte vi madame tussauds, häftigt att se hur bra man kan göra vaxdockor:) Totalt slut var vi på kvällen och jag slocknade vid elva:D

Idag söndag, har vi spenderat våra sista timmar med shopping på weekend market (för att ge det ett ärligt försök i bra tillstånd) och på mbk för att kompletera det vi missat att köpa. Bilresan hem gick jätte bra och tiden gick fort, skön!

Hinner tyvärr inte blogga mer nu, tror att vi ska till hua hin stad och kanske äta lite och killarna ska eventuellt till en skräddare för att beställa skojortor:D Laddar upp alla bilder från the city sen:)

puss!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?