Utan middag!
Thailand 2010/2011

Man går till en restaurang, beställer in olika förätter, massa dricka och ska prova på en ny maträtt..när alla har ätit klart förutom jag som inte ens fått in min mat tar dom bort mina bestick:O ja, man kan ju undra varför jag inte sa till om maten innan, men det var för att det var bakad potatis med i rätten och vi chansade på att det skulle ta längre tid. Och inte nog med det så är maträtten sen med på notan..suck! men det gick att ordna, förbannad som man blir, har ont i huvudet och helt tom i magen ska man försöka hålla humöret uppe.
Jag lyckades rätt bra då jag, oliver, jennie och per fick massage av fiskar i 15 min, haha har aldrig skrattat så mycket på länge!
Eller det är mer fisk spa. Fiskarna suger sig fast och tar bort död hud osv, man blir super len efter;)Rekomenderar!
I morgon har vi planerat in en heldag på stranden! hoppas på strålande sol:) God natt alla!


Det började bra med goda vitlöksbröd



och vår andra förätt, spett och jordnötssås

oliver fick iaf in sin varmrätt, kyckling med rödcurry och ris

favoriten

min middag..

per är i först:)

det ser ut att vara några fiskar jämfört med vad det var







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?