17 oktober
Vardagsliv

seriöst vart tar alla dagar vägen.. Redan arbetsdag i morgon och vad har jag egentligen gjort? Festat endast en dag av två möjliga, suck. Men fick mycket kvalitets tid med pojkvännen vilket var väldigt nödvändigt.
Som sagt fredagen blev helgalen och tänkte summera den lite fort.
Vi kom till NYPE vid 8 tiden, där fick jag och ida två fördrinkar var och umgicks med roligt folk. Till bords blev det mat, några glas vin och massa prat. När alla ätit färdigt blev det efterrätt och en hel del helrör som tog slut på några minuter. Och inte nog med det så blev vi bjudna på en massa shots och ännu fler drinkar. Det slutade med att vi tog sista tåget och jag var hos oliver runt 7 på morgonen.

Jag och fina ida på vår modelldag


Idag vaknade jag upp hemma hos oliver super pigg och åt en stadig frukost, hjälpte till att stänga deras pool för säsongen, buuhu, och åkte till Jakobsberg centrum med sötaste lillasyster för att handla lite smått och och bjuda på fika. Ikväll ska jag vara bänkad framför tvn och mysa med familjen.



Min fina lillasyster Felicia


 ???

<3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?