bio time
Vardagsliv

Kom nyss hem från ännu en jobbdag, jobbade mellan 9-15 så det var skönt. Mötte oliver på jakobsberg station för att åka hem till mig. And guess what, Morris vår hund är på besök. Dock har han blivit pinnsmal från när han var själv utan sin flickvän en hel månad:/ det är äkta kärlek. Men nu försöker jag tvinga i honom lite mat.
Morris som valp..

och som vuxen..

Nu till gårdagen, klockan sex kom alla gäster hem till Oliver. Det bjöds på glögg och pepparkakor innan vi satte oss till bords för den goda julmaten,vi åt de berömda hemmagjorda köttbullarna, lax, olika sillar, prinskorvar, potatis, bröd, olika pålägg osv, ja ni förstår det var massor med mat och jag åt som aldrig förr!
Efter maten blev det presentöppning och det är en tradition att alla köper tre presenter var för ca 30 kr och sedan lägger dessa i en hög. Eftersom att vi var elva vuxna personer igår (haha jag räknas som vuxan) så fanns det 33 olika paket.
När alla paket låg i en hög drog man nio lotter var från en lottring, slumpmässigt drogs det sedan olika nummer och om man hade något av dessa fick man gå fram till högen och hämta ett paket, jag fick två stycket men med hjälp av olivers farmor fick jag tre, hihi. Sen blev det kaffe på det och massa ståhej. Inte konstigt att jag var trött!
Lägger upp bilder från presentöppningen lite senare!

Ikväll ska jag och oliver åka till kista för att kolla på bio, tror att det blir social network, vet någon om den är bra?!


Tjejer festa inte för hårt ikväll! Eller jo, festa för mig med! puss





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?