Helgens bravader
Vardagsliv

Ja som ni märker försvann gårdagen helt och att blogga fanns inte med i bilden. Tur var väl det för jag hade nog inte haft något att skriva ändå. Låg på soffan hela dagen med oliver, åkte en snabbis till kista för att köpa en data sladd. På vägen hem åkte vi förbi thaien och köpte hem massa mat och svullade i både godis och chips.
Men i fredags då var det j*vligt roligt, tycker jag iaf. Dock var det sjukt mycket folk och kön sjukt lång. Kvällen började hemma hos mig. Jag och ida fixade iordning oss och vid 8 tiden började middagen på NYPE. Jätte trevligt med massa dricka. runt 10 började det övriga folket droppa in och partyt var ifull gång. Berättar mer om det sen för nu ska jag äta frukost, mums.

NYPE 1år



Lite suddig bild men det får gå





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?